تصاویر آخر صفحه...............
با تمام اینها، شخصیت بد داستان Bigby نیست؛ بلکه قاتل سریالیست که سر مقتولین را میبرد و جلوی آپارتمان کلانتر میگذارد. پس از مدتها فردی به قتل رسیده و این Bigby است که باید با تمام بدیهای مردم بسازد تا بتواند قاتل را پیدا کند. شاید بهتر باشد بیشتر از این چیزی در مورد ادامهی داستان گفته نشود. در نگاه اول، Bigby مخاطب را به یاد شخصیتهای فیلمهای نوآر دههی ۷۰ میاندازد. فردی عصبی که دائماً در حال نبرد با خیر و شر است و نمیتواند به درستی این دو را از هم تشخیص دهد. خانهی او کوچکترین آپارتمان شهر است و با وارد شدن به آن کاملاً مخاطب را به یاد شخصیتهای تیپیکال همین ژانر میاندازد. اگر با فیلم میانهی خوبی ندارید، مکس پین بهترین نمونهی موجود است. Bigby که زندگی چندان مساعدی ندارد زندگی چندان جالبی ندارد و اکثر مواقع تنها است. حرفی نیست که توسط او زده شود و در آن کنایه نباشد. با تمام این اوضاف در باطن و با جستجو در اعماق ذهن او، بازیکن در میابد که Bigby فرد بدی نیست و تنها به خاطر کارهای گذشته است که در تاریکی مطلق فرو رفته است. با پیشروی در بازی، بازیکن متوجه میشود که اکثر مردم Fabletown شخصیت تاریکی دارند و نفرتشان نسبت به Bigby تا حدودی افراطیست.
انتخابهایی که در مسیر داستان TWD بازیکن را در یک دوراهی قرار میداد به این سری نفوذ کردهاند و بیش از پیش بازیکن را تحت فشار قرار میدهند. اگر در TWD در هر اپیزود تنها یک تصمیم بزرگ گرفته میشد، در TWAU بازیکن مدام در حال تصمیمگیری در رابطه با موضوعیست که مسیر بازی را به کلی تغییر میدهد. در یک مقیاس بزرگتر، شخصیت Bigby قرار دارد. او که توانایی تبدیل شدن به شکل اصلی خود (گرگ) را دارد، بازیکن را در موقعیتهای متعددی وادار به تصمیمگیری در رابطه با نحوهی برخورد خود میکند و چه خوب هم تاثیر خودش را میگذارد. بازی فرصت کمی را برای تصمیمگیری در اختیار بازیکن میگذارد و همین نکتهی به ظاهر بیاهمیت به نحوهی تصمیمگیری کمک شایانی میکند. چرا که بازیکن خود را جای Bigby میگذارد و مانند او وقت کمی برای تصمیمگیری دارد. این مورد باعث میشود تا بازیکن به دنبال تصمیم خوب یا بد نباشد و گزینهای را انتخاب کند که در آن زمان به عقیدهی او درست بوده است. میتوان جواب سوالی را با کنایه داد و یا به جای گفتگو و منطق با زور جلو رفت. تمام این تصمیمات بر روی شخصیتهای داستان و دیدشان نسبت به Bigby تاثیر میگذارند. در حقیقت نکتهای گه به طور واضح متوجهی آن میشود، تلاشهای متعدد Bigby برای مخفی کردن گذشتهی خود است. ظاهراً او به این موضوع حساسیت دارد و در برخی صحنههای که صحبت از گذشته میشود تاحدودی عصبی میشود. میتوان گفت تمام شخصیتهای شهر پس از مهاجرت به منهتن برای شروعی دوباره تلاش کردهاند. در بین تمام آنها این Bigby است که نمیتواند با خود کنار بیاید و کمی محتاطانه عمل میکند. شاید بتوان گفت نقطهی مقابل او Woodsman (قهرمان شنل قرمزی) قرار دارد که به راحتی به گذشتهی خود رجوع میکند و تاحدودی کمتر ناراحت میشود. در واقع ماموریت اصلی Bigby روبهرو شدن با خود است و کنار آمدن با گذشتهی خود.
شوکهای داستانی که به بازیکن وارد میشوند به خوبی تاثیرشان را روی بازیکن میگذارند؛ چرا که در زمان مناسبی اتفاق میافتند و به درستی مقدمه چینی شدهاند. داستان تاریک و شخصیتهای سیاه بازی (شاید بتوان گفت با صفات انسانی و یا شخصیت اصلی و نه افسانهای) که مردمانش از داستانهای کودکان برآمدهاند در کنار خشونتی در حد TWD موقعیت جالبی را به وجود آورده که تنها برای بزرگسالان مناسب است.
دو بخش مهمی که در بازیهای ماجراجویی وجود دارد معماها و قابلیت اکتشاف بیشتر هستند. TWAU شوتر سومشخص نیست، بازی ماجراجوییست و باید معماهای قابل قبولی داشته باشد. متاسفانه گیمپلی بازی تغییر چندانی نداشته و مثل TWD است. به نظر میرسد به همان اندازه که TT Games در قصهگویی پیشرفت کرده، در طراحی گیمپلی پسرفت کرده است. معماهای زیادی که بازیکن را به فکر وادار کنند وجود ندارد و اگر هم باشند ساده هستند و خطی. بهرین کاری که میتوان کرد خاموش کردن راهنمای بازیست که تا حدودی به بهتر شدن تجربهی بازی کمک میکند. البته با تمام این اوصاف، گیمپلی بازی نسبت به TWD پیشرفت قابل ملاحظهای (و نسبت به S&M پسرفت) داشته است. صحنههای اکشن بازی بیشتر شدهاند و QTEها نیز دوباره طراحی شدهاند و تاثیرگذارتر از TWD هستند. همچنین راههای بیشتری برای درگیر شدن با دشمن وجود دارد. نکتهی دیگری که باید ذکر شود قدرتمند بودن fableها است. ظاهراً در TWAU برای از پای در آوردن دشمن باید زمان بیشتری را نسبت به TWD (برای کشتن یک زامبی) صرف کنید که لذت این لحظات را دوچندان میکند. با تمام گفتهها، Bigby به سختی در مبارزات شکست میخورد و اگر چند بار QTEها را از دست بدهید اتفاق خاصی نمیافتد که از تاثیرگذار بودنشان کم میکند. به طور میتوان گفت که TWAU جدا از صعفهایی در گیمپلی، در مقایسه با عنوان پیشین TT Games در این بخش پیشرفت قابل ملاحظهای را داشته است.
منبع توضیحات: بازی نما
حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: XP Service Pack 3
Processor: 2.0 GHz Pentium 4 or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (Not recommended for Intel integrated graphics)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device
سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (Not recommended for Intel integrated graphics)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device
دانلود از دانلود ها
دانلود قسمت دوم – Episode 02 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:
download دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PC دانلود قسمت اول – Episode 01 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:
دانلود از پاکت گیمز
» حجم تقریبی فصل اول : ۱٫۲ GB
## دانلود فصل اول ##
گرگ میان ما The Wolf Among Us دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
گرگ میان ما The Wolf Among Us دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
» حجم تقریبی فصل دوم : ۲٫۲ GB
## دانلود فصل دوم ##
گرگ میان ما The Wolf Among Us دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
گرگ میان ما The Wolf Among Us دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
گرگ میان ما The Wolf Among Us دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
نظر بدی .................................................. لینها بالاست ........تصاویر پایین تر......................
..
تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به بکس دی ال|دانلود بازی فیلم نرم افزار مي باشد و کپی برداری از آن فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
طراحی توسط یاس دانلود| ترجمه رومیکس | بهینه سازی و انتشار اسکینک